sobota, 12 października 2013

Prolog i przywitanie

Siemka. Oto mój blog. Dopiero zaczynam, jeśli chodzi o pisanie, ale mam nadzieje, ze mnie nie zabijecie za błędy. Wszystko, co tutaj będzie zamieszczone, wzięło się z połączenia niezgodnej i igrzysk śmierci, ale również własnego pomysłu. Tutaj macie prolog. Mam nadzieję, ze się spodoba :) ~Diwaczka



 Rok 3000. Świat zalany wodą. Wszędzie ruiny. Śmierć czuć dookoła. Jedynie kilka tysięcy ludzi z różnych stron świata zdołała się ukryć i żyje teraz na terenie trzech obszarów: Pustkowia, Wodospadu i Lasu Rozdroży. W każdym z nich panują inne zasady i prawa. Ten, kto chce przeżyć, musi zawsze się do nich stosować. Jest też miejsce najbardziej oddalone od trzech zamieszkanych. To wąwóz rozpaczy. Właśnie tam zsyła się wygnańców. Każda próba ucieczki stamtąd  jest jak wydany samemu sobie wyrok śmierci.

2 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie. Idę czytać dalej :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczymy, czy jesteś tak wyśmienitą pisarką jak słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń